Hawaii Tropic

Vaknade klockan 8 imorse. Av mig själv. På en ledig lördagsmorgon. =O
Det var då 16 grader i skuggan. Klockan 8 på morgonen!!! Då visste jag att
det skulle bli en bra helg. :) *peppar peppar* Åkte raka vägen in till Sundsvall
och köpte en våtdräkt till mig. Andreas hade inte köpt nån igår, för det fanns
bara kortärmade. Vilket så oxå var fallet idag. Så det fick bli en sån ändå.
Dom andra hade gått ur sortimentet. Jaha. Men skit samma. Det går nog bra
med en kortärmade och kortbenad oxå. Säkert skönare att ha en sån på
sommarn oxå.

Det är ju så jäkla fint väder idag. Är prat om att vi ska åk till Gran i eftermiddag
och grilla, ett gäng. :) Skoj. Men vad jag inte fattar är varför man inte kan åka på
dan? det är ju då det är varmast och bäst... aja vi ska åka ner och åka lite nu
oxå iaf. :)


Ja och nu när jag provade våtdräkten så har den legat vikt så det är ett veck
precis mellan benen så det ser ut som den skär in i skåran. HAHA. Fy fan
vad äckligt det ser ut. Men det kanske rätar ut sig när den blir blöt. Annars
måste jag berätta det för alla som ser mig i den så dom inte tror att den skär
in i puppilura på mig. HAHA! :) Men satan vad varm dom är dräkterna! Så fort
man tar på sig den blir man sjöblöt av svett. haha. Provade ju några i affärerna
oxå. Med kläderna på. Haha! Såg nog lite fult ut... :)

Har nu köpt en såndär bra sololja som jag använde sista veckan i Malta oxå.
Hawaii Tropic Oil. Skit bra är den tkr jag. :) Jag använder faktiskt sololja. Det
är ju många som inte gör det för dom tror inte dom blir brun med sånt. Men
jag tkr tvärtom. Jag blir brunare om jag använder sånt! + att man skyddar sig
från dom farliga strålarna.

Även att det har känts som om jag har varit utomlands hela veckan för min
hud har varit sådär kladdig/klibbig som man blir så fort man går utanför
dörren utomlands. Jag vetta fan varför den blir så här och nu.!? :)

Kommentarer :

#1: lutten

gud jag önskar att jag kunde bli brun=( men jg får drömma på tyvär haha

skriven
#2: Nathalie

Det är inte bra med sololja.. När den blir varm så börjar den koka på huden.. inte bra!

skriven
#3: Therese

Lutten: du får ta en spraytan dusch :P

Nathalie: Ja om man smetar på en tjockt lager ja...

skriven

Kommentera inlägget här :