weekend!

Hello. Nu är jag hemma och ledig efter 4 dars jobb. Och nu hoppas jag det
blir som det är sagt; att det ska vara fin-väder i helgen! Annars blir jag sur.
Tror vi ska ta och åka vattenskoter nån dag :D YEY! Ja det kanske är lite kallt
i vattnet men jag kan fan inte vänta längre... Andreas och Crulle har ju åkt
flera ggr redan... Sa åt Andreas att han skulle åka och köpa en våtdräkt åt mig
(så blir det lite varmare iaf...) för jag hann inte idag. Men vet inte om han gjorde
det. Ser då ingen här hemma iaf. Hoppas!


Om det inte blir ngt med det ska jag iaf. sola. Måste ju lapa så mkt sol jag kan
nu när jag är ledig. Man vet aldrig när det är fint väder nästa gång jag är ledig.
Eller när jag har tid för det heller för den delen. Och jag vill bli brun nu i sommar.
Innan jag går på semester oxå. Det är ju nästan 8 veckor kvar för mig till den.

För övrigt så är jag ganska så trött. Har varit så mkt att göra i veckan och mkt
folk på det, hela veckan oxå! Så man har ju fått stått i, men det är då det är som
roligast! :) Men det ska bli skönt att vara ledig en helg och bara ta det lugnt och
njuta av vädret :) Nu ska jag lägga mig och slappa framför tvn med "vänner".

Kommentera inlägget här :