indie

Här kommer en bild från den senaste photoshooten. :)



Jag vill att bilderna ska ha lite 70-tals känsla över sig... Jag gillar den stilen. :)
Typ när man ser kort från då mamma var liten och tonåring, ljuset och färgerna
i dom gamla bilderna gör att hela världen ser så skön ut på ngt sätt! Haha! :)

Satt i evigheter och försökte få fram den rätta känslan i bilderna med photoshop.
Men jag lyckades inte få till det så jag fick söka mig fram på google hur man
skulle göra! Ibland är det så bra med internet. Man kan få reda på så mkt bra! :)
Fast det var ganska krångligt, plus att det stog på engelska den sidan jag kom in
på. Så det tog sin lilla tid att få till det, det känns lite jobbigt att jag ska göra om
det på dom andra bilderna oxå... haha! Men det kanske går av bara farten när
man kommit i gång med det.. :)

Kommentarer :

#1: Kajsa

Åh vilken fin bild!

skriven
#2: Hanna Ädel

SNYGGT! det där fick du till bra :)

skriven
#3: Lisa

Den där bilden gillade jag skarpt, riktigt fin!

skriven
#4: Therese

Kajsa: Åh Tack! :)

Hanna: TACK! :)

Lisa: Vad kul! :)

skriven

Kommentera inlägget här :