Busisarna!

Kissungarna bara växer så det knakar! :) Dom har blivit så stora och dom
är så söta och busiga! :D Dom två randiga/fläckiga är busigast och
socialast. "Tvillingarna" är lite mer tillbakadragen och blyga :) än så länge.


Jag har fastnat mer för en oxå som jag tror vi kommer behålla! Den är så
söt! Tror det är en tjej... jag fastnar oftast och lättast för katt-tjejer. Och dom
gillar mig oxå! :) Kickan var ju "min" när vi var små och Månsan bara älskar
mig! Haha! XD


Min favorit och Nathalies favorit  ( dom busiga )



Skärpan blev inte precis på ansiktet men såååå söt! :blush:




Lite vinögd (?) och lite råttlik men ändå så söt! :)



Och min favoritbild: Titt-Ut där bak! Haha! :D



En liten mini-zipper! :)


Åhhh sötnöt!! :)

Kommentarer :

#1: stina

Åh vilka sötnosar!

skriven
#2: Simone

Åååå! De är ju bara för söt!

skriven
#3: Nathalie

Men jag döööööör!! :) Gud vad söt dom är!

skriven
#4: Benitha

Men guuud, va söta dom är! :)

skriven
#5: Madde

fyyy så söta dom är:D Jag tjatar för fullt på fredrik att vi ska skaffa en röd kisse, men icke:D Men dessa var gudomliga oxå=)

skriven
#6: Therese

ja vet dom är såååå söta!!! :)

skriven
#7: elin

nämen gud så söta små pluttisar! :*

skriven

Kommentera inlägget här :