Rolfy Suger!

Idag har jag tagit en storstädning här hemma! Välbehövligt och jobbigt!
Jag ska snart hoppa in i duschen för jämt när jag storstädar blir jag sjö-
blöt av svett! Mysigt! ;) Vem behöver träna när man kan städa? X)

Men jag trodde nästan jag skulle slänga dammsugaren i väggen där ett
tag, Han sög så jävla dåigt! Och jag tänkte att det kan ju inte vara påsen
som är full, tyckt jag bytte den nyss, sist jag städade. Men så kollade jag
där till slut och den var ju proppfull! Damm ända ut i slangen! Inte konstigt
att det inte gick nå bra... haha! Så jag bytte påse och jävlar i min låda vad
han sög! Det bara dånade till i hela huset! Haha! Ja jag fick nästan lite
tinitus för han lät så jäkla högt och jag orkade knappt dra upp den från
golvet för den sög sig fast så mycket! Go Rolfy, Go Rolfy, Go Rolfy!
(dummsugaren heter Rolfy!) Haha!


Majen myser i dom nya, fina, fräscha sängkläderna! :)

Just det that reminds me! Jag måste skicka ett klagomail till H&M för
jag fick bara med ett örngott! *Aaarrgh* Trodde först bara jag beställt
påslakan men så läste jag på förpackningen och där stog det "set". Så
öppnade jag den andra förpackningen och där fanns ett örngott så dom
måste ha missat att packa i ett i det andra... suck!  

Kommentarer :

#1: Hanna Ädel

Haha vilken skön mysmin! ..och vilka fina sängkläder! :D

skriven
#2: Malin Viklund

Ohh så fina sängkläder. Typ sånna jag alltid brukar vilja köpa :D

skriven

Kommentera inlägget här :