Vad tänker man med??

Nu måste jag klaga lite...

Ursäkta men vad f*n tänker folk som ringer mitt i natten med?? Sånthär
gör mig riktigt förbannad! Kan man inte tänka längre än en mm-sek.?
Kanske vill man inte bli väckt av att nån fylleskalle är på prathumör 2-3
på natten. Kanske finns det dom som faktiskt jobbar på helgerna och inte
är ute och super varje fre, lör som nån annan fylleskalle!! Och kanske finns
det fler än en person som bor i samma hus som den man ringer till som
kanske inte vill bli väckt!

Jag blev så förbannad i natt så jag ville grina! Om jag en gång har vaknat
till tar det evigheter innan jag somnar om igen, upp mot timmar!! Inte nog
med att man måste gå upp på toa varje natt minst 1 gång (3 i natt!!)
ska man vakna av att nån jävel ringer oxå! Åhhh! Sömn är såååå viktigt för
mig, allra helst nu under graviditeten, men oxå annars! Hela min dag blir
förstörd om jag inte får min sömn. Ja jag vet inte hur jag ska klara mig med
en liten bebis, men jag hoppas vi får en snäll krabat som låter mamma sova
så mkt som möjligt om natten! ;p

Om det inte handlar om nån som har dött eller är döende kan man väl vänta
tills nästa dag? Om det är folk som ringer mitt i natten när vi fått en liten
bebis som vaknar av det kommer jag f*n att kremera alltså!!!

Kommentarer :

#1: Thilda

JAG HÅLLER MED! Kan vara bland det värsta som finns! usch!

skriven
#2: Emma Viklund

Håller med helt och hållet... Blev väckt för nån vecka sen mitt i natten runt 2-3 av ett nummer jag inte hade inlagt på mobilen :p Jag svarar aldrig då jag inte vet vem det är som ringer, och speciellt inte på natten en fredag eller lördag kväll :p Antagligen bara nån fylleskalle som sagt... Som tur är har jag lätt för att somna om nu för tiden om jag vaknat, eftersom jag är så grymt trött...



skriven
#3: Therese

Thilda: Skönt att man inte är ensam om att tycka så!

Emma: Nä jag svarar aldrig heller om det är ngt nr jag inte har, eller om det ringer ngn på natten! Men man vaknar ju till ändå...

skriven
#4: alexandra

När bebben kommit så behöver du nog inte oroa dig om att du inte kan sova. Man somnar så fort man lägger sig och blundar =)

skriven
#5: Nathalie

Ja, Pär får stänga av ljudet på telefon när vi bara är hemma på helgerna. Annars blir man väckt 1000 gånger. Både på natten och morronen..

skriven
#6: Simone

Ja! Fy! Hate it!

skriven

Kommentera inlägget här :