Julafton

Här kommer lite bilder från vår jul. :) Fullproppad med mat och klappar. Mejja träffade först tomten nere hos mamma o pappa. Det var en konstig figur tyckte hon och inte så läskig. Mejja blev nästan begravd av ett berg med klappar. Hon fick så många att jag på slutet nästan fick panik-öppna för att hinna innan vi skulle vidare.



Så stressen slapp man inte undan i år heller. När vi väl kom till nästa stopp kunde man ju slappna av igen och ha det mysigt :) men det är själva ihop-packandet och åket mellan ställen som jag tkr blir stressigt. Nästa år tänker jag inte sätta min fot utanför gården. Då tycker jag alla kan komma till oss istället. :) Det tkr jag skulle vara kul och mysigt, att ha alla samlade på ett ställe. Är så less på att åka runt, vill bara ha en julafton utan stress nångång och det är det där åkandet som framkallar det. Men förutom det så har den varit jätte mysig!