Babysitter?

Jag har lite beslutsångest över vad för Babysitter vi ska köpa.
Först var jag helt inne på en som kan gunga av sig själv. Såg en sån på
Kendra och det verkade så bra, om det är en sån unge som inte vill sitta
stilla. Så kan den sitta i den och gunga medan man t.ex. diskar eller så...





"Vanlig":


Men nu vet jag inte om jag vill ha en vanlig ist.? Även fast det står att dom
kan ha båda modellerna lika länge så ser det ut som dom kan sitta i en
vanlig längre för dom är rakare i formen lixom...

Vad tror ni?

Kommentarer :

#1: alex

jag tycker inte att ni ska lägga allt för mycket pengar på en babysitter för jag har aldrig hört en unge som vill sitta särskilt länge, inte adrian heller. Satsa pengarna på ett kul babygym ist för där har de mer att aktivera sig med och titta på!

skriven
#2: Lisa Olsson

tycker oxå ni ska köpa en "vanlig" dom kan sitta å leka i domm precis lika mycket som i en som gungar =) elias satt ofta i sin meddans jag duschade å så. och när dom lär sig sitta själv vill dom ju inte ens sitta i dom längre. då äre bättre att köpa en bumbo stol till dom då =)



och som alex skrev, köp ett lite bättre baby gym ist. finns ju sånna man kan ställa över babysittern oxå =)

Kram

skriven
#3: Linda

Ne sån där som gungar önskade jag att jag hade köpt till Andrea när hon var liten, för hon var så grinig när hon var mindre,och man fick gå runt med henne i famnen å gunga å hoppa runt lite (alltså studsa på tårna) för att hon skulle bli lugn, så jag tror att om man tar den som gungar fungerar super bra i alla lägen... Fast en vanlig är ju bra den också!!!



Gör så som du känner :)

skriven
#4: stina

ja det verkar va väldigt olika det där, Elvin tyckte om sin babysitter (en vanlig), men man hör ju vissa som har barn som vill bli burna hela tiden å sådär å då hade det nog varit skönt med en såndär "gungande" babysitter :).

skriven
#5: stina

ja då ja väntade elvin märkte jag ingen skillnad alls på håret, å inte då ja ammade heller, kommer ihåg att många frågade mej om det men ja tyckte det inte var ngn skillnad. Men nu är det hemskt, tappar massor å är såå slitet å hemskt,,, Ja tänk om det blir värre då man ammar då kommer man ju snart va utan hår :P haha

skriven
#6: Therese

Tack för tipsen alla! :) tror det lutar mot en "vanlig" som verkar lite smidigare oxå... :)

skriven

Kommentera inlägget här :