1 år sedan...

Vad fort ett år går!

Idag är det exakt 1 år sedan vi fick ett plus på stickan! :) Jag minns det som
det var igår. Det var samma dag som Hudik-kalaset och jag skulle in och
partaja med tjejerna. Men jag kände på mig att det var ngt som växte i min
mage så jag måsta göra ett test på morgonen så jag isf. skulle kunna dricka
med bra samvete om jag nu kände fel. Jag gjorde ett test precis då jag vaknat.
(man ska ju göra test med morgonurinen då det visar säkrast och starkast då...)
men det blev inget streck i kontrollrutan = testet opålitligt. Dock blev det ett
streck i den rutan som visar om man är gravid eller ej. "jaha, vad betyder det???"
tänkte jag. Som tur var hade jag köpt ett tvåpack och kunde testa igen nästa
gång jag skulle gå på toa och det blev ett starkt streck på engång. :)



Jaha hur ska jag göra nu då? Jag ville egentligen inte berätta ngt för nån ännu
eftersom jag själv precis fått reda på det och då det var så tidigt. Men hur
skulle jag då förklara att jag skulle vara nykter? Jag försökte komma på nån
förklaring men det skulle bara låta konstigt så jag fick så lov att berätta för
dom att jag inte kunde dricka. Jag ville ju träffa dom ändå då vi inte ses så
många ggr/år.

Jag tänkte nästan på engång att det är nog en flicka! :) Jag vet inte varför men
det kändes bara så. Och om jag ska erkänna så hoppades jag lite i smyg att
det skulle vara det oxå! :p Jag hade ju självklart blivit överlycklig över en liten
grabb oxå men jag har alltid velat haft en dotter! :D Och jag fick min kära Mejja
som är det bästa som finns! Älskade lilla unge! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Hur söta är inte dom här jeansshortsen? :D

Kommentarer :

#1: Stevie

Hejsan Svejsan!

Vad fin Din lilla är,

ser riktigt Glad och Go ut!



Hittade Din trevlig blogg på Google,

när jag sökte bilder!

Jätte kul att jag hittade Din blogg,

vill gärna ha receptet på de kakorna Du bakade,

som smakade kola när Din farmor gjorde dom!



Ha en Trevlig Lördag!



Kram

Stevie

skriven
#2: Simone

Åå :)

skriven
#3: Therese

Stevie: Hej hej! Tack! :) det var inte sånna som jag bakade. kommer inte ihåg vad det var för några, hittade receptet på nån mjölpåse... det var så längesen...

Simone: :)

skriven
#4: Madde

söt unge och tiden bara rusar fram.....även fast jag bara har amnings o bajsblöj koma just nu:P haha

skriven
#5: Madde

samma här... visste exakt att jag var med barn och att det skulle bli en kille.. sjukt vad instinkterna har rätt ändå :)

skriven

Kommentera inlägget här :