Snart sommar!

Iaf. om Maj går lika fort som April gjort. Herregud det var ju bara iförrgår Mejja fyllde år känns det som. Och nu är hela April slut? Det tål inte att sägas för ofta, för hela friden vad tiden går fort alltså!! ;) Jag längtar så mkt till sommaren, har så mkt jag ser framemot. En massa planer och flytt. Men oxå för att förra året kunde man ju inte njuta av sommaren på samma sätt som man brukar kunna göra. Mejja var ju så liten så det blev ju knappt nån riktig stranddag. Så det ser jag framemot i år. :D Eller bara att kunna vara ute i solen, det kunde man ju inte riktigt med en liten bebis.


Sommar-outfiten nedan med matchande hatt och klännig har jag köpt till henne. Så sött! :D Fanns även matchande sandaler till, men det kände jag blev lite over the top. ;) Hon fick ju en skrinda när hon fyllde år så den ska vi åka med nere i Sörfjärn. På midsommar till midsommarstången och till stranden. Mys! :D 

Kommentarer :

#1: Emma Josefine

haha jag tog bara två droppar som det stod i receptet ;D men kunde ju haft mer !



åh okej, då ska jag nog ge mig på det någon dag :D och en skrinda, vilka barndomsminnen ! jag och min syster hade en som vi åkte runt överallt i, det måste vi ju nästan köpa en till Alva :D

skriven
#2: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Jag tycker med april månad bara rusat förbi, det har gått sjukt fort... Härligt att ha sommaren på ingång :) Maj månad brukar ju oftast bli en toppen månad med massa värme och sol :D



Sv: Tack, jag fick med den känslan med bordet och stolarna och korgen där under :)



Hoppas ni får en trevlig valborg!

skriven
#3: Therese

Josefine: ja visst är dom fina. Jag hade aldrig nån sån men såg massa sommargäster på sommrarna som hade och det såg så mysigt ut! :)

skriven

Kommentera inlägget här :