Året 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Träffade Loreen ;), målat mig med ansikts/kroppsfärg, varit på drakborgen/buspalatset,  bakat macarones, skolat in på dagis och bantat bl.a. Haha!

Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Hade inga löften... nyårslöften är inte min grej.
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag kommer på... Men fick reda på att Mejja ska få en liten kusin nästa år i Maj. :D Sååå kul!

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov. Men två som jag känt tidigare i mitt liv... :(

Vilka länder besökte du?
Bara kära Sverige i år. Gävle och Furuvik var det längsta jag tog mig till. :)
 
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Ja nån resa skulle inte sitta fel. Jag skulle så gärna vilja ta bara en weekend till London och Paris.

Vad var din största framgång?
Blev förfrågad till att göra en del tårtor och att det går bättre på jobbet igen. :)

Största misstaget?
att jag trodde det skulle gå fort att renovera. Haha!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä, små förkyldningar som vanligt...

Bästa köpet?
möbler, saker till huset.

Vad spenderade du mest pengar på?
Samma svar som ovan.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, att hitta på saker med Mejja och se hur hon reagerade.

Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat folk, som vanligt...
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
kan inte komma på ngt...
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var nog ungefär som vanligt, glad. :)

Favoritprogram på TV?
Greys, Så mycket bättre,

Största musikaliska upptäckten?
Har inte lyssnat på så mkt musik, men kanske J.E.M. från X-factor?

Något du önskade dig och fick?
En stor kandelaber och böcker bl.a.
 
Något du önskade dig och inte fick?
Ett färdigrenoverat-hus, eller iaf ett färdigt kök.

Årets bästa film?
Twilight Breaking Dawn Part II, The Vow!

Bästa boken du läste i år?
Kan ni gissa ni som följer mig på instragram? ;) Femtio nyanser av honom!!!
 
Vilken kändis var du mest sugen på?
Var ju besatt av Loreen och så upptäckte jag Channing Tatum! Som jag skrev på instagram, Brad Pitt släng dig i väggen! ;)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var lite bakis från maskeradfesten och fikade med gratulanter hemma i stugan.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om vi hunnit mer på huset!

Hur skulle du beskriva din stil i år?
Första halvan, bekvämlighet. Andra halvan; lite "western" blandat med lite rock.

Vad fick dig att må bra?
Familj, att jag trivs bättre på jobbet, träning, att få tillbaka min kropp! (nästintill iaf.)
 
Vem saknade du?
Ludde.
 
Tycker du att 2012 har varit ett bra år?
Ja!

Vilka saker har varit tråkigast det här året?
Regn-sommar, dagisbakterier, chocken från att vara mammaledig till att börja jobba.

Vilka låtar kommer påminna dig om det här året?
Loreen - Euphoria, så mycket bättre-låtarna, Panetoz - Dansa Pausa...

Den bästa nya personen du träffade?
Mina kära kollegor Emma & Shirin. :)

Vilket datum kommer du alltid minnas?
inget speciellt, vissa händelser kommer jag ju minnas men inte vilka datum dom hände.
 
Mest stolt över?
Att jag var så duktig mer träningen och inget godisätande första halvåret! :)
 
Högsta önskan just nu?
Att huset ska bli klart!
 
 
 

Kommentera inlägget här :