Mars på ingående.

Då är 2:a jobbhelgen avklarad. :) Det är faktiskt inte lika jobbigt att vara ifrån lillstumpan som jag hade tänkt att det skulle vara. Trodde jag skulle gå runt och tänka på henne hela tiden men man har så mkt annat att tänka på. Man är verkligen på jobbet både fysiskt och psykiskt. Det känns skönt. Och det är kul att komma ut och träffa folk lite igen. :) Men när man åker hem på söndagen känns det ändå så himla bra att jag har en hel månad framför mig med mammaledighet och go-Mejsan! ♥


Mejja var inte helt bekväm med "hårband". Konstigt att ha ngt runt huvet tyckte hon. ;)


Bloggen är väldigt tråkig just nu. Känns som man får mindre och mindre tid för den men så får det lov att vara. Den får sjunka ner i prioritet, finns viktigare saker. ;) Dock ska jag försöka liva upp den lite. :) Känns som man börjar få lite mer energi nu när solen skiner om dagarna och det droppar från taken. Vår-känslor! Åh vad jag längtar till riktiga våren. Ta promenader (kanske även en löprunda) på bar asfalt (stavas?) utan att behöva bylsa på sig.

Kommentarer :

#1: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Hur söt bild som helst :) Och vilken söt liten dockvagn!!!

skriven
#2: Kampen mot cancer

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på samhällsprogrammet i Duveholmsgymnasiet, Katrineholm. Vi håller på med ett projekt som går ut på att vi genom vår nystartade välgörenhetsorganisation ska samla in så mycket pengar som möjligt till barncancerfonden. Vi skulle uppskatta om du eller någon som ser den här kommentaren skulle vilja hjälpa oss genom att skänka pengar, eller uppmärksamma vårt arbete på sin blogg. Om du har några frågor så kan du nå oss på: [email protected]



Vi har även en egen sida: kampenmotcancer.webblogg.se

Twitter: kampenmotcancer



Kom ihåg att varje krona räknas i kampen mot cancer.



Hoppas att du har en bra dag!

/Sandra Jaber och Maria Jaber

skriven
#3: Henrik Stigell

Blogga kanske inte är första prioriteten som mamma! ;)



Håller med fullständigt om att man får mer energi när det vankas bättre väder, riktigt trevligt.

skriven
#4: Therese- Mamma till Ameah

Vilken underbar bild på lillsnuttan <3 Och vad jätte skönt det var att läsa det här inlägget nu när jag bara har två dagar kvar innan jag börjar jobba! Tack :) Jag hoppas att det kommer kännas lika bra för mig. Jag jobbar som vårdsamordnare och bemanningsansvaig. Vad gör du?

skriven
#5: Louise

Så söt liten dockvagn!

skriven
#6: Emma Josefine

så söt hon är !! vilken underbar dockvagn dessutom, jag blev lite kär här :) haha. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :