Dag 8 - Bloggfavoriter.

Dom roligaste bloggarna att följa tkr jag är personer man känner/vet vilka dom är IRL. Dom hittar ni under "Länkar" i min meny här till vänster. Men annars läser jag en hel del mammabloggar (jag som tyckte dom var så tråkiga förut, men nu är det en annan femma när man har en liten själv. Dock är det intressantast i nyfödd-tiden.), eller bloggar som handlar om foto, inredning eller bakning. Kombinerade bloggar med alla dessa saker är ju det absolut bästa!


Några av min absoluta favoriter:

Matilda Salmén - BarnboksIllustratör och Mamma.

Hanna B - Foto och Mamma.

Rosor äro röda - Inredning och Mamma.

Kelly Biddle - Inredning och Bakning.

Kommentarer :

#1: veronica

Hejsan! Var gärna med i min tävling om ett 3pack namnnappar med valfri text på! :)



http://sstromberg.se/2012/january/tavling-om-namnnappar.html#comment



Ha en bra dag! :)

skriven

Kommentera inlägget här :