onepiece

Nathalie sa att hon hade hittat den perfekta julklappen till mig. Nyfiken blev jag men listade ut den då jag kollade igenom en H&M-katalog och såg denna. Jag har ju länge sagt att jag velat ha en onepiece och sedan fastnade jag ju för kläder med det där jaquard-mönstret. Så en perfekt julklapp till mig. ;) Den myser jag i om kvällarna!



Dom är inte speciellt snygga men underbart sköna!


Alltså ursäkta att jag ser ut som en jäkla mupp. Därav smileysen på första bilden. Jag kan inte se ut som folk på kort längre! Vad har hänt med mig? Känner inte igen mig själv och trivs inte med kroppen för fem öre. Usch! Ignorera oxå den fruktansvärda utväxten. När man ser mörkhårig ut när man har uppsatt, är det dags att fixa den då kanske? ;) Det ska jag iaf. ta tag i nästa vecka. Lääängtar! 

Kommentarer :

#1: Angelica

Vilken underbar! Sån vill jag också ha. Hur är den i storleken? Och är den "fodrad" eller inte? :)

skriven
#2: Nathalie

Mäh, du som alltid blir fin på kort! Jättefin på bilden i mitten :) Jag därimot, ser blek och fet ut på alla bilder jag varit med på den senaste tiden :P

skriven
#3: Therese

Angelica: Den är ganska stor i storleken tkr jag. den är inte fodrad men tkr ändå den är tjockare än dom på gina. skickade efter en därifrån förut men den var så himla tunn. den här gillar jag bättre! :)

Nathalie: Näe jag ser ut som en blandning mellan en kärring och en dinosarie med mini huve! Jag brukar kunna göra till mig så jag ser normal ut på kort men inte nu längre.

skriven
#4: Fia- mamma till Edison

Fin mupp tycker jag! :)

Och fin mysisoverall också! Jag har flyttat in i min jag :P

skriven
#5: Therese

Fia: haha Tack! :) ja visst är dom härliga! :)

skriven
#6: Simone

Men fy vad avis jag bliiiir!! Har väntat på den huuuur länge som helst, sen fick vi den inte! Och så var den slut på nätet!! >:@ haha ;D

skriven
#7: stina

åh jätte fin onepiece!



å du blir ju super bra på kort tycker jag, jag blir sämst på kort :P



var går du å bleker utväxten då? tycker din hårfärg är så fin :)

skriven
#8: Therese

Simone: hehehe hade tur jag då! ;P

Stina: mhä jag som tkr du ser så fräsch ut på kort, inga mörka ringar eller nåt fast ni inte får sova! :O :) Jag går på "På håret" i hudik. Jag brukar nu mer lägga i en blond färg och sen bleka lite slingor då jag vill ha det lite mörkare. :) men jag blir aldrig 100% nöjd. =/

skriven
#9: One Piece jump in

skriven
#10: One Piece jump in

Grym one piece ju! :D

skriven
#11: Josefine - Mamma till Alva

åh lite avis, vill också haaaa ! :)

skriven
#12: Therese

One piece: Japp! :)

Josefine: Mm den är superskön! :)

skriven
#13: Nathalie

Ser hrligt ut!

skriven
#14: ^^

Jag tycker du ser lycklig å bra ut på bilderna :)

skriven

Kommentera inlägget här :