Mitt upp i sommaren.

Snart Midsommar. Har lite nedräkning här hemma. :p Jag och A ska bort på galej och Mejjsan ska sova borta för första gången, ever! Jag känner mig lite smått nervig inför det faktiskt. Men det går nog finnemang det å'. :) Det ska ju oxå bli jätte kul att komma iväg på nåt och bara vara för en kväll. Ska bli kul att träffa folk man inte sett på länge. Det är ju ändå snart 2 (!) år sedan jag var iväg på sånt här.
 
Har jag kanske glömt hur man beter sig bland folk som inte har barn? Kommer jag kunna föra en vettig konversation utan att prata om barnmat, vagnmodeller eller hur man klär dom små? Kommer jag rentutav känna mig missanpassad? Haha. En sak är då säker, det blir billigt för mig på Bolaget - jag kommer ju bli berusad på en flaska cider! ;) 
 
 
Mina fina! ♥ Älskar den här bilden!
 
 
Sa jag att jag älskar Instagram's bildeffekter? ♥ Jag heter therrorese där om ni vill kika in. :)
Taggar: instagram, sommar;

Kommentarer :

#1: Kajsa

Men vilken härlig bild! Det är nåt speciellt med far och dotter-relationer.

Svar: Ja det blev sån känsla i den! :) Läste nånstans att pappan är en sons första förebild och en dotters första kärlek. :) Det lät så fint!
Therese

skriven
#2: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Vad roligt det låter, hoppas ni får en härlig midsommarafton :) Och att du ska klara av att slappna av och vara bara Therese (inte mamma) för en kväll ;) hihi...

Svar: Ja bara man kommer iväg så går det nog galant! :) detsamma till er! :)
Therese

skriven
#3: Emma Josefine

åh jag älskar också den sista bilden, så härlig !!! <3 och hoppas att ni får det toppen på midsommar, det kommer att gå galant med Mejja, var inte orolig :) kraaam !

Svar: Ja det tror jag med, bara jag som har separationsångest, tkr det är lite jobbigt att lämna bort henne, men det behövs ibland oxå! :) Detsamma detsamma till er! :) Kram
Therese

skriven
#4: Simone

Haha, nej då, du kommer inte vara missanpassad X) skoj att ni kommer!
Ja, jag med! ..är lite instagram-nörd..hehe.. ;)

Svar: Ja det ska bli jätte skoj! :D Vad heter du på Instagram? HIttar inte dig via fb...
Therese

skriven
#5: Simone

Ne, jag vet, jag har ju min "privat" haha ;) lägger dock upp en del i bloggis ;)

skriven

Kommentera inlägget här :