Vad är oddsen?

Jag är så sugen på en till tatuering och har varit ett bra tag.


Jag - Jag vill göra en till tatuering.
Nathalie - Ja jag med, en fjäder *här*.
Jag - Men sluta.
N - Vadå?
Jag - Det ska ju jag göra. åh.
N - Vadå, på samma ställe?
Jag - ja...

Hej vi är systrarna Silén och vi har tatueringar på samma ställen och en är t.o.m. likadan. Haha! :) Åh. Inte för att mina tatueringar (min på kroppen och mina tänkta) är speciellt originella och egna. Det bryr mig inte så mkt om nån annan har en likadan, bara jag gillar den. Men det blir lite väl nära när det är nån man känner. Det blir väl "syster-tatueringar" då, som Nathalie sa. Haha! Fast jag ska göra min större än vad hon ska (eller jag vet inte kanske blir en lika stor ändå nu när jag kollat på bilder.) Men jag är ju storasyster oxå satt, klart jag ska ha störst då. Hahaha! ;)

Men först ska jag göra en "Mejja-tatuering". Bara jag får tummen ur. hrm. 

  

  

 

Kommentarer :

#1: Nathalie

Haha! Jag tänkte också skriva ett exakt likadant inlägg! :P ja, jag är sugen på att boka tid nu innan sommarn :)

skriven
#2: Simone

Å, ja det är så fint med fjädertatueringar! Synd bara att Alla gör dem.. Men som du sa, bara man själv gillar den så :)

skriven
#3: Therese

Nathalie: haha. ja vart vill du göra då?

Simone: Ja! :) ja det är väl för att alla har dom som man fastnat för dom kanske haha! :)

skriven
#4: Nathalie

Hos Magnus i hudik kanske? Visst var det där du gjorde din? Han har man ju bara hört bra om iaf :)

skriven
#5: Fia

Så fint! Hihi jag och min syster gjorde våra första tattos tillsammans, samma motiv! Fast olika storlek och på olika ställen på ryggen :) systertatuering är väl fint! :D

skriven
#6: Therese

Nathalie: ja det var det. vi får väl boka in en tid snart då! :) men hur länge är det den ska läka innan man solar?

Fia: Jo det är ju roligt det med! :)

skriven

Kommentera inlägget här :