Kärlekshistorier

Jag behöver lästips!
Och då främst om kärlek. Efter "50 nyanser..."-triologin och Twilight-samlingen så har jag kommit fram till att det är det jag vill läsa om. Kärlek! :) Nog för att jag gillade "tantsnusket" och vampyr-grejen i dom böckerna med, så var det kärlekshistorierna som gjorde att jag knappt kunde sluta läsa.
 
 
Efter the big Love stories började jag läsa en bok (Gåvan) som handlade om en kille som levde för jobbet och aldrig träffade sin familj. När dom väl träffades grälade dom hela tiden. Jag blev så irriterad och på dåligt humör av att läsa den så jag slutade. Den blir säkert bättre och tänkvärd sista delen med en bra poäng, men jag vill in i en lycklig, glad fantasivärld när jag läser eller ser en film. Inte bli deprimerad av ngt misshandlat kidnappat barn, inte irriterad av nåt skilsmässobråk eller skrämd av nån mordhistoria. Jag vill läsa och se lättsamma saker. In i lyckliga fantasivärldar.
 
 
Så har ni nåt bra tips på nån kärlekshistoria tar jag gärna emot. :) (eller humor, gillar jag också) Mer kärlek åt folket! ♥
 
 

Kommentarer :

#1: Denise

Överenskommelser av Simona Ahrnstedt. Den är jättebra! :)

Svar: Tack för tipset! Ska leta reda på den! :)
Therese

skriven
#2: Simone

Martina Haag skriver ju aproligt X)

Svar: jasså då ska jag kika in vad hon har för böcker! :) Tack!
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :