Positivitet!

Min nya hobby är att sitta (eller poppa, som det heter?) på Instagram och leta inspirerande "quotes", haha! :D Främst positiva citat om träning och livet. Jag blir faktiskt riktigt peppad av att läsa sånna dagligen! Att tänka positivt gör mig mer positiv och jag brusar nu inte upp lika ofta för irriterande små-saker jag kunnat gjort förr. Jag tänker istället -vad gör det om 100 år?! ungefär.
 
 
Det är så skönt att bara gå runt och vara glad hela tiden. :) Alltså det låter så klyschigt, jag vet, men man blir gladare av att tänka positivt! Och självklart kan man inte vara glad jämt och för allt, man måste få bli irriterad över saker med, men bara att dom stunderna minskar lite tycker jag är skit bra.
 
 
 
 
Även träning gör en gladare och kroppen mår så mkt bättre! "När man tränar och svettas så producerar hjärnan det naturliga ämnet seratonin som får oss att känna oss lyckliga."
 
Tänk positivt och träna så blir du gladare och får mer energiiii! :)
 Amen.

Kommentera inlägget här :