K, K, K, Klockrent!

Gillade den här bilden skarpt! :) Av många anledningar. 
 
Dels för att jag blev fängslad av Beyonce's Single Ladies videon och dansen.
Dels för att det är en snygg svart/vit bild.
Dels för att dessa vackra människors lyxliv är mitt favorit program på E!.
Dels för att jag gillar "look-alike-kändisar-bilder".
Dels för att dessa tre systrar är så sjukt vackra och looken passade dom som handen i handsken.
Dels för att jag tycker det är så fint med gravidmagar på bilder.
 
Rätt upp i krysset för min del!
 
 
The K's goes Beyonce.

Kommentarer :

#1: Mia

Är det en gammal bild? Eller är Kourtney preggo igen?
;)

Svar: Ja det är en gammal, kanske ända sedan hon var gravid med Mason.. :)
Therese

skriven
#2: Matilda

Håller med, jättefin bild!

skriven

Kommentera inlägget här :