Kloka lilla hjärtat!

Det är så roligt att lyssna på när Mejja pratar nu för tiden. Det kan komma ut så roliga/gulliga/tokiga/fina saker ur munnen på henne! ♥
 
 
 
Jag blir lite irriterad på Mejja för att hon inte gör som jag säger och ryter till lite.
Mejja - Mamma är du arg?
Jag - Näe, förlåt, jag är lite irriterad bara.
Mejja - Och kanske lite stressad?
Jag - haha, ja lite stressad också.
Mejja - Det gör inget, det kan hända.
haha alltid stressad! X)
 
 
 
Har precis droppat i mina ögondroppar så det rinner från mitt öga så det ser ut som jag grinar.
Mejja - Mamma vad gör du? (orolig röst och blick. Tror att jag är ledsen.)
Jag - Jag har tagit ögondroppar för jag har lite ont i ögat.
Mejja - Men mamma jag älskar dig så mycket!
Åh älskade lilla unge vad jag älskar dig sååå mycket också!! :')
 
 
 
Eller som när hon hade klöst mig i ögat.
Mejja - Mamma det gick bra! Det gör ingenting. Jag förlåter dig.
Haha!
 
 
♥♥♥

Kommentarer :

#1: Hanna Ädel

Men åååh vad söta ni är!! Vilken girlpowerduo ;)

skriven

Kommentera inlägget här :