Kära gode gud håll mig frisk!

Åhh nu känns det som om det ligger en förkylning och gror i mig igen. Huvudet känns tungt och nåt där mellan hals och näsa känns aningens krassligt. Hoppas starkt att det bara är för att jag sov som en kratta i natt. Vaknade sjuhundafyrtioelva gånger.. (i timmen!) kändes det som för att ge Mejja nappen hon hostat ut. På slutet tänkte jag bara "Men hur lång kan en natt vara? Kan det bli morgon snart så jag slipper vakna hela tiden" haha. Men inte så konstigt om jag blir sjuk heller när Mejja är det och ligger två cm bredvid och hostar mig rakt i ansiktet. Riktigt mysigt. ;) Jävla dagisbaciller!
 
 
Kan jag inte bara få hålla mig frisk året ut nu. Vill verkligen vara i min bästa form när jag ska sjunga på konserten! Min hals blir helt förstörd med 40 kg slem i sig efter varje förkylning = omöjligt att sjunga. Pepprar iaf. med Kan Jang nu i förebyggande syfte...och kastar lite salt över axeln.

Kommentarer :

#1: Linda

Hej!Undrar över biljetterna till konserten,vart finns dom att köpa någonstans?!
/Linda

Svar: se senaste inlägget ;)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :