Learn to love the burn

Höstlov denna vecka och även lov från dansen. Så jag passade på att gå på det nya Push-passet. (Ja det blev som jag önskade - ett till push-pass i veckan, meeen jag kan ju inte gå på det ändå då det är samtidigt som dansen. Typiskt! Speciellt då jag gillade det passet bättre än det andra, då det är mycket fokus på rumpa och mage. Mina största fokusgrupper. :) - Maglåten jag älskar! Bränner och tar så bra.) Om det inte hade varit för att jag känner av ett virus i kroppen hade jag stannat och kört motionsgympa efteråt också, men vill inte riskera att ta ut mig för mycket och att förkylningen bryter ut. Jag har den under kontroll nu som tur är.
 
 
Det jag ville komma fram till var att; det var grymt skönt att träna idag. :D Kändes som det tog bra. När man knappt kan stå upp på benen efter låten, allra minst ta ett steg utan att dom böjer sig. Kommer med all säkerhet ha träningsvärk i rumpan imorgon. Gött!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :