Mello 2014

Har varit över mina förväntningar. Många bra låtar med faktiskt. Alltså som jag gillat från första stund och inte behövt lyssna mig till att gilla. :) Det är faktiskt hela 6 stycken låtar som gick direkt in på min 2014-låtlista nu när skivan släpptes.
 
 
Ellen Benediktsson - Songbird 
Åååh vad jag blev förälskad i den här låten. Den är sååå fin och härlig! :) Påminner lite om Nederländernas bidrag med Anouk i ESC förra året på ngt vis. Fin och annorlunda.
 
Sanna Nielsen - Undo
Även denna sååå fin. Jag ryser över hela kroppen! Den berör verkligen.
 
JEM - Love trigger
Älskar alla deras låtar! :)
 
Panetoz - Efter solsken
Vilken glädjespridare. Jag blir glad och danssugen. :)
 
Ace Wilder - Busy Doin' Nothing
Den här diggar jag starkt. Gillar stilen och soundet. Den känns lite sportig, street-ig och hiphop-ig, vilket jag är lite inne på nu. haha! ;)
 
Anton Ewald - Natural
Den här låten kom med på listan endast för att det är Anton, haha! Låten är jag rätt besviken på. Dock blev den lite bättre efter att ha lyssnat på den några ggr, men är inte alls i samma klass som fjolårets Begging.
 
 
VINNAREN 2014 tror och hoppas jag blir Sanna! Den låten berör mest och känns starkast som helhet. :)

Kommentera inlägget här :