Julmarknad

Årets första julmarknad bjöd helgen på, vi får väl se om jag hinner vara med på ngn mer. ;) Den här som var tyckte jag inte var så storslagen.. fast då kom vi dit ganska sent oxå. Men Mejja hann iaf. med att träffa tomten och "ponny"-ridning. Dom hade växt sedan ifjol konstaterade hon, haha. Visste inte om hon skulle våga rida på stora hästar men det var ju dumt av mig att tänka så... det var ingen tvekan om att hon skulle rida.
 
- Du var då inte rädd iaf.
M - Jag är aldrig rädd!
 
Haha kaxiga lilla fröken.♥ 
Sen hade hon världens flin på läpparna under ridturen. 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta söndagskvällen med att titta på ett av mina nya favorit-program Allt för Sverige. Några amerikaner kommer till Sverige för att finna sina rötter. De får lära sig massor om traditioner, historia och typiskt svenska saker, på ett roligt sätt. Riktigt intressant och kul att se faktiskt. Har alltid tyckt det är kul att se hur utlänningar reagerar på svenska saker haha. 

Kommentera inlägget här :