Winterspo.

Nä hörrni, NU vill jag ha snö och riktig vinter. Buffalo hade väl kunnat dela med sig lite tycker jag. ;) Snart är det advent och December iaf. Undrar när bebisen tänkte komma jag... Jag skulle vilja åka till Trolska Skogen på lördag då det ska vara nåt julgrejs där. Men efter det kan den få komma, lördagkväll eller söndag då så den kommer i November. :) Men bara för att jag vill det så kommer den säkert komma 1:a dec bara för att retas med mig. ;)
 
 
Åter till hallen... kommer inte hinna klart med den men skulle vara skönt att ha väggarna målade och golvet lagt iaf. Men jag blir tokig på färg och färgval! Först bara att välja vilken färg man vill ha på väggarna, och inte nog med att det finns 100 nyanser av varje färg så ser dom helt annorlunda ut i olka ljus. Tog två färgprover i första butiken, när vi kommer till andra butiken ser det ut som helt andra färger och en tredje variant när vi kommer hem. Jag blir G A L E N !  Har hittat en bild på datorn som jag vill ha, men i telefonen blir det en helt annan färg då skärmarna är olika inställda (vilket jag oxå tycker är jobbigt när man jpbbar med foton på datorn och sen ska framkalla!) så kan inte ta med och jämföra så heller.
 

Kommentarer :

#1: Kajsa

Jag och en kompis funderar också på Trolska på lördag. Vi kanske ses där :)

Svar: Tummen upp!
Therese

skriven
#2: Pappa

Om några månader så vill du att snön ska väck, då är du less på den. Njut nu av barmark och värme, snart är vi där med snöstorm -25 och allt vad det innebär.

Svar: Ja det är väl klart att man vill ha bort snön till våren!? men NU ska det vara snö! Ge mig snöstorm och -25, jag tar gladeligen emot det! :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :