År 200Oflyt!

Alltså vad matt jag blir. 2014 är verkligen inget bra år för mig, motför förra året då jag tyckte allt bara flöt på och gick min väg så är det tvärtom i år. Är det inte det ena så är det det andra. Nu har fotoskrivaren gått på strejk. Efter att ha bytt patroner (som varit slut i säkert 2 år) så ploppar nån errorkod upp som vi googlat på men finner inte vad det riktiga felet eller åtgärden är, bara massa strunt som att "dra ut sladden i 24 timmar och starta om." Så måste väl förmodligen köpa ny skrivare oxå. 
 
Och nu ville inte Photoshop öppna bilderna från nya kameran. Googlade (Tacka vet jag Google! Vad skulle man göra utan det fenomenet egentligen?) och måste nu ha en nyare version av PS då det vi har inte stödjer den nya kamerans format och filer. Är det nåt som kan få mig så arg att djävulen ryggar tillbaka så är det tekniska saker som krånglar och vägrar samarbeta! 
 
Om det inte vore för den här lilla rackaren i magen och världens bästa sommar så skulle det här varit ett riktigt skit år! Det är nästan så jag längtar till nyårsafton så det kan ta slut nångång. Hoppas verkligen på mer "tur" 2015!

Kommentera inlägget här :