Cocio ♥

Graviditetssuget följer samma mönster som förra gången. Först salt och surt (och apelsinjuice) → Fruktigt och syrligt → och nu choklad! Sista veckorna med M i magen levde jag på Digestive choco-bars. Det var även det enda ätbara som följde med i BB-väskan (blev dock aldrig uppätna då vi inte hade tid över till det). Mitt bästa just nu är Cocio Café Cooler som finns att köpa på Shell/7 Eleven. En choklad/kaffe-slush ungefär. Sååå himla god! Perfekt kombo med choklad och kaffesmak enligt mitt tycke = mest chokladsmak men ändå så att man känner att kaffet är där. Gillar ju inte kaffe, men i choklad är det så gott med lite av den smaken. 
 
 
 
 
Dock har dom nu slutat med Café Coolern på macken i Sundsvall där jag brukar svänga in. Buhu!! Så jag är på jakt efter nåt liknande i smakväg. Frappe smakar alldeles för mkt kaffe och Cocio-tetrorna likaså. Men så hitttade jag en Milkshake från samma märke, och den smakar ungefär lika. Hallelujah! ;) Men den försvinner väl den oxå då snart. Brukar bli så med produkter jag fastnar för, ätbara eller ej. 

Kommentera inlägget här :