Ny vecka igen!

60 dagar kvar...
 
I onsdags jobbade jag sista dagen och har nu gått på ledighet. Så skönt att slippa tränga sig in på lagret! Nu är det vila som står på schemat och det är så välkommet och behövligt kan jag säga. Jag är så sjukt trött (och har varit dom senaste två veckorna)! Har inte mycket energi över nu så det känns skönt att Mejja får gå 15 timmars veckor på dagis nu när jag är hemma. Kan inte vara så kul att vara med en mamma som helst av allt bara vill ligga i soffan och ta en tupplur. Vissa dagar är jag dock lite piggare såklart, men tröttheten har övertaget. Så det är väl det jag först och främst ska sysselsätta mig med nu dom kommande 2 månaderna. Hoppas även på att foglossningen ska lätta. Har oxå lite pyssel jag tänkte underhålla mig med. :)
 
 
"Barnet sover stor del av tiden, under de vakna perioderna tränar barnet på att andas, röra sig och öppna och stänga sina ögon." Står det på denna vecka i gravidappen. Men jag undrar om den här bebisen någonsin sover? Tycker den är vaken dag som natt (inte så att jag vaknar av den, men när jag går upp på toa eller vänder på mig så rör den sig ju nästan alltid). Jag hoppas den har lite mer ro utanför magen. Har ingen aning åt vilket håll den ligger heller, tycker det rör sig överallt i magen. Både uppe, nere, åt höger och vänster.

Kommentarer :

#1: Eleni

Det är bara att säga till om ni tänker åka mot Sundsvall och hitta på något och vill ha sällskap någon dag :)

Svar: Absolut! :) Detsamma till er om ni har vägarna förbi Gnarp. ;)
Therese

skriven
#2: Eleni

Vi ska förmodligen åka till Gnarp på lördag en sväng faktiskt :)

Svar: Åh typiskt, vi har gått och blivit sjuka här hemma. Mejja har varit sjuk hela veckan och verkar nästan bara bli sämre och jag åkte dit på samma igår. :( och om vi förmodan skulle må bättre till helgen tänkte vi ta en ikea-sväng då. Men planerar gärna in nåt lite senare framöver när vi blivit friska och krya! :)
Therese

skriven
#3: Eleni

Tyvärr har det blivit samma lika här. Stortjejen är jätte dålig så vi håller oss hemma. Krya på er så får vi försöka ses något längre fram :)

skriven

Kommentera inlägget här :