Bröllop på Södergarn, Lidingö.

Vilken helg det blev! Vilket bröllop det var! Allt var bara så himla...wow!
Vi kom dit fredagkväll, rullade in bland dom längsta gräsmattorna och med kvällssolen i ögonen som höll på att gå ner bakom den lilla bryggan i viken alldeles intill den stora gården. Det var verkligen en riktig idyll och jämaligen för att jag inte tog nån bild på det. Redan där och då började det. 
 
Bröllopet var så himla fint och roligt från början till slut, med många rörda tårar rinnandes och lika många skratt! Personliga musikframträdanden, roliga tal och aktiviteter som tips-runda (mitt lag vann! Woho! ;) Jag vinner rätt ofta på sånt här faktiskt haha), "skicka vidare", fotograferingar, dans med brudparet och dess dubbelgångare...m.m. Och sist men inte minst världens finaste brud och vän Linda! ♥
 
 
Det var så kul, under veckan såg jag en massa foton från bröllop och alla hade ljusa och färgglada klänngar på sig. Jag hade ju köpt en mörkblå klänning. Jaha kommer jag vara den enda som är mörk mitt i sommaren kändes det som och fick lite ångest över mitt färgval, så skickade iväg frågan till tjejerna vad dom skulle ha på sig. Och till svar fick jag...mörkblå...mörkblå...mörkblå!...Haha så himla komiskt. Vi hade valt samma färg allihop utan att veta vad nån annan skulle ha. Så vi matchade varandra bra där! Great minds think alike. ;)
 
 
Södagen var väl inte jättehärlig om jag säger så. Det sätter sina spår att inte dricka en droppe alkohol på så länge (1½ år). Gick och la mig tidigare än alla andra till att börja med och fick hoppa över brunchen på söndag förmiddag. Mådde inte så jätte bra och bilresan hem var inte heller så trevlig, inte första halvan iaf. Men jag överlevde och det var det värt för jag hade så grymt roligt den här helgen! Kommer minnas den väldigt länge! ♥

Kommentera inlägget här :