God Jul allihopa!

Här kommer en liten serie från julkortsfotningen, haha jag höll på att garva ihjäl mig åt Majken när jag satt och kollade igenom korten på datorn. Hon fattar verkligen ingenting om vad vi håller på med. 
 
 
Fönstret är i trappen så dom står i den och jag står alltså ute på en stege på gräsmattan och knäpper mot fönstret.
 
Hämta tillbaka smitarn.
 
 
 
Julkortet:
Såhär blev slutresultatet! Det var inte det lättaste att få båda barnen att göra som jag ville på kortet så jag fick klippa ihop två bilder, det bästa på dom båda, vilket var ganska lätt då det bara var att klippa ut ena föntserrutan och klistra in den på den andra bilden... Det är alltså meningen att det ska se ut som om dom sitter och längtar och tittar efter tomten. Skrev en text på själva julkorten oxå "Longning for Santa Claus". JAG VET, det står fel. Ett extra n letade sig in och jag såg det när jag fick hem dom i brevlådan. Jäkla irriterande ;) men det ska alltså stå Longing for Santa Claus... :)
 
 
Önskar er alla en mysig och fridfull jul! 
 

Kommentarer :

#1: Simone

Hahaha X) Tack för julkortet! (Och tänkte inte ens på att det var ett extra n med ^^)

Svar: haha vad bra då kan jag släppa det om ingen lagt märke till det! X)
Therese

skriven
#2: Nathalie

Har inte tänkt på att det stått fel! :) Sååå fint julkort! Älskar det! :D

Svar: Haha nä man kanske inte gör det om man inte läser och kollar flera gånger som jag! :) hihi kul, tack! :)
Therese

skriven
#3: Denise

Tack så jättemycket för julkortet! Så fint! 😄

Svar: Tack! :)
Therese

skriven
#4: Kajsa

Tusen tack för kortet! Jag är så glad att vi fortfarande får kort från folk eftersom vi själva är så dåliga på att skicka.

Svar: Kul att höra! :) det verkar inte vara så många som orkar hålla på med sånt nu för tiden men den traditionen tänker jag inte ge upp så det är kul att det uppskattas! :)
Therese

skriven
#5: Karro och King :)

Men alltså, det slutgiltiga julkortet är ju bara heelt underbart! :)

Svar: Åh men tack! :D
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :