Det bjuder jag på

Jaha, då var regn-rusk hösten här. Mörkt och grått. Usch. Kan det bli lite minusgrader så det blir vitt och ljust ute ist. Hellre kallt än mörkt! Jag är redo för snö nu. Vill ju få till julkorten i tid oxå...och ett vitt December så det blir lite stämning inför julen! ♥
 
Här kommer några bilder sedan tidigare i höst. Den här mamman vet inte hur man ter sig på kort tydligen men det är sånt härligt ljus i dom så jag bjuder på det. ;) Tycker dom är härliga iaf. 
 
Fotograf: Mejja
 

Kommentarer :

#1: Simone

Eller hur! Jag blev helt lyrisk över de fjuttiga flingorna som kom i helgen x) Snö till jul (helst innan) tack ^^ (Fast kan man önska snö + klart väglag så vore det bäst!) ;)

Svar: Ja nu vill jag bara att det ska ligga kvar!! blev så himla ljust och mysigt och jag fick världens jul-feelings! :D ...meeen det ska regna på ons ser det ut som... :( buhu! Jo köra bil i snöväder är väl ingen höjdare!
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :