Hösten levererar!

Vi får då definitivt igen soltimmarna som uteblev i somras nu i höst! Hoppas det fortsätter in i gråa November oxå och ända till snön kommer så man slipper bli sådär nerdragen och deprimerad av mörkret. Förra helgen gick Mejja ut en sväng efter middagen och kom lika snabbt inspringandes igen...
M - Hallå ni måste komma och kolla!...det är helt magiskt! Solen lyser på gungorna! 
Och jag håller med henne, det är verkligen magiskt vissa dagar. Ljuset! :D 
 
 
 
Men ingen som vill sälja jultidningar till mig i år... Förra året köpte jag av två och året före det var det fyra stycken som ville sälja. Hm... jag som ville köpa en såndär familjekalender iaf, brukar vara fina i jultidningarna. Om nån som läser vet av nån som säljer så kan ni gärna skicka hit nån. :)
 
 
Ska försöka knåpa ihop nån önskelista till Majken då det frågas mycket vad hon vill ha då hon fyller år (och även jul närmar sig). Herregud, min lilla lilla blir ett helt år om bara en månad! Det känns helt sjukt att det snart gått ett helt år sedan den där tisdagen... Försöker komma ihåg att njuta av den sista bebis-tiden nu innan hon blir en riktig stor-tjej. :')
 

Kommentera inlägget här :