Ett hjärta av guld!

Det kommer ut så mycket roliga, fina och konstiga saker ur Mejjas mun var och varannan dag, jag har en bok som jag skriver upp minnesvärda citat av henne i och det har blivit några sidor. :) Det här sa hon häromdagen då vi satt och åt lunch:
 
 
Mejja - Det finns barn som inte har nån mat att äta.
Jag - Ja, dom har inte råd att köpa mat, sorgligt va?
Mejja - Aa, vi kanske skulle ge dom pengar!? ...det skulle vara bra! Vi kan ta lite från min spargris, min plånbok och pappas plånbok för du har ju nästan inga pengar mamma.
 
 
Haha både så fin och rolig på samma gång! ♥ Hon må vara världens vrång-unge ibland men hon har då ett hjärta av guld och stor empati för andra, min älskade lilla tös! 

Kommentarer :

#1: Denise

Hahaha! X)

Svar: :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :