Att få rätt hjälp!

Ja det där med att börja om med rehabträningen gick ju inge vidare... Kändes som det blev lite bättre igen efter några dagar men sen jobbade jag helgen (mycket stå och gå) och fick då ont igen så fick avbryta. Så nu kommer jag inte jobba nånting mer innan jag börjar på riktigt i höst, då det bara förstör. Och så har jag varit hos en Osteopat som jag fick tips om, eftersom jag var sned (ena benet längre än det andra). Han såg av att bara titta på min kropp att bäckenet var snett. TACK!!!!!! Hallelujah! Jag har varit hos två olika naprapater och bara fått höra att det är musklerna som gjort mig sned och att det är ingenting som kan "hoppa" snett i bäckenet. Men jag har ändå hela tiden känt att det inte stämmer. Det gör mig så himla frustrerad och arg, att inte få rätt bedömning och hjälp. Jag förstår ju att det måste vara svårt att veta vad som är fel när man bara ser en hel kropp som det inte verkar synas nåt fel på och gå efter det och symptom (som kan bero på flera olika orsaker) men ändå.... att man måste vara sin egna doktor. 
 
Så nu är jag iaf. rak igen, förhoppningsvis för jag har fortfarande ont lite här och var och det knäpper och klonkar till i alla möjliga leder så fort jag rör mig. Jag måste jämföra benen flera gånger om dagen för att se så dom är lika långa, är så himla rädd att det ska gå tillbaka och bli snett igen! Men jag har fortfarande ont i högerbenet, från höften, rumpan, ljumsken, knä och ner i foten (och så foglossningen då). Så vet inte om det är ischias eller om det fortfarande är nåt fel i bäckenet eller höften eller....nåt? Vem kan se vad det felet är? Jag orkar inte hålla på att hoppa runt till flera olika för att få fel diagnos igen... 
 
Kan inte kroppen bara få bli helt återställd, snälla snälla snälla! Jag skulle så gärna bara vilja ta en promenad.
 
 

Kommentarer :

#1: Nathalie

Håller tummarna! 😊

skriven

Kommentera inlägget här :