Mejja 5 år!

I fredags fick hon äntligen ha sitt kalas, nästan två veckor efter födelsedagen med magsjuka. Och efter det fick ju även Majken magsjukan oxå (Uscha hon spydde flera gånger och har nog snart haft alla sjukor man kan ha 1,5 år gammal lilla lilla gumman. Att börja på dagis kommer ju vara en baggis för hennes immunförsvar).
 
Men gratulanter ramlade in lite eftersom under veckan och det var ju faktiskt inte så dumt att få presenter lite då och då heller tyckte hon. :) Men ett kalas var ju självklart ändå.
 
 
 
En surf-tårta blev det i år till min stortjej som så gärna vill lära sig att surfa (JAG MED)! :) Men fy för den. Min sämsta tårta någonsin. Allt som kan gå fel gick fel. Botten, fyllningarna, sockerpastan... Aa vi får se om jag samlat mig till december för en 2-års tårta. ;)
 

Kommentarer :

#1: Lydia

Stort grattis till henne!

skriven

Kommentera inlägget här :