Så mycket bättre...

Jag kan gladeligen meddela att den här veckan har varit så mycket bättre än den förra! Maybe there is a god ändå som hör mina böner på sociala medier. ;) Mejja har varit tillbaka på dagis där hon fått utlopp för sin energi och jag och Majken har passat på och tagit min dagliga promenad ute i soluppgångarna, igår var det lite mulet men två dagar har solen verkligen visat sig från sin bästa sida! Wow vad fint det var! (Imorrn är det tillbaks ner i källaren igen, haha, ja men what to do, Mejja orkar ju inte gå så långt i min takt och jag vill inte gå när det är mörkt. Så jag går på löpbandet som står i källaren medan Majken sover sin lur ist. Och det är verkligen på håret att jag kan gå där nere då det är så lågt i tak, om jag hade varit 1 cm längre hade jag slagit i huvet haha!)
 
 
 
 
Igår var vi ner till Sörfjärn efter dagis och medan vi väntade på att mamma och pappa skulle komma hem så tog vi en promenad ner till stranden. Hade sånna vårkänslor då solen sken och det var plusgrader! Så härlig dag! Vi såg två som åkte längdskidor på stranden och barndomsminnena kom direkt till när vi brukade vara på stranden på vintern och fika och åka skidor och pulka, och med alla barndomsminnen följer oxå den där känslan "inga bekymmer" med! Så fort kroppen funkar som vanligt ska jag köpa mig ett par längdskidor som jag velat jättelänge, det om nåt kommer väl ge minnen och känslor tillbaka, har nog inte åkt sedan jag var liten tror jag...? Och som jag saknar mina och Mejjas promenader nere i Sörfjärn. Bara hon och jag, ingen tid att hålla reda på, bara gå runt på småvägarna och titta. ♥
 

Kommentarer :

#1: Amanda

Underbara bilder! :)

Svar: eller hur! :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :