Två favoriter!

I fredags blev det äntligen dags för "pausen" som inte blev av förra helgen. Barnen sov hos farmor och farfar och vi for till Sundsvall för lite shopping, middag och bio! Jag köpte äntligen en ny telefon, vilken jäkla skillnad. Så skönt att slippa kolla genom tusen sprickor och sen att den inte behöver ladda varje sida/film i hundra år är ju ett hallelujah!
 
 
Men det jag hade sett framemot mest var ju bion och Tarantions nya film som jag väntat på i flera månader! The hateful eight. Min absoluta favorit regissör, ett geni! Älskar hans filmer och att jag sen upptäckte för ca 2 veckor sedan att min andra favorit, självaste Channing Tatum, var med i filmen gjorde ju inte längtan mindre precis. Det var det där röda, saftiga körsbäret på toppen! ;) Meeeen... tyvärr så blev jag lite besviken på filmen faktiskt. Den var brutal som vanligt, men lite för enformig och händelselös. Bummer! Den var inte direkt dålig, men med bara 3-4 scensättningar på en 2,8 timmars film kändes lite segt. Men jag ångrar inte att jag såg den. Sen en utdragen sovmorgon på lördan var bara sååå himla skönt! 
 
 

Kommentera inlägget här :