Nu är det sommar, nu är det sol...

...och idag gödslade dom på koskit i hagen på täckten. 
 
Så himla sköna dagar det varit senaste veckan! Tisdagen var ju bara bäst. Jag och Majken var ute i bara t-shirt på morgonen efter vi lämnat Mejja på dagis. Jag låg och mådde gott i solen medan Majken sov middag, var ute i solen ännu mer efter vi hämtat hem Mejja. Efter maten var det dags att börja på fotbollsträning för Mejja. Vi åkte dit hela familjen och kollade. Solen sken, Majken lekte sandlåda i längdhoppsgropen och Mejja tyckte det var toppenkul! Hon drog på en rejäl vurpa med en volt så hon blev lite ledsen ett tag men jag hade inte väntat mig ngt annat av fröken virvelvind heller så... ;) Och så avslutade vi kvällen med att börja kolla på en ny bra serie. Eller ny och ny är den ju inte. Vi är väl dom sista som inte sett den än. Sons of anarchy. Jag har länge tänkt kolla på den då alla säger att den är så himla bra men det har inte blivit av. Men jag måste säga att det bästa sättet att se en serie på, är att plöja den rakt igenom så det känns ju inte så dumt att vi har hela 7 säsonger som bara väntar. Eller ja 6 kvar nu, första är plöjd. Den är bra! ;) 
 
Sitter just nu och väntar otåligt på Andreas så vi kan börja på andra säsongen! Det slutade så spännande och jag var så arg när jag gick och lade mig igårkväll och jag tror jag drömde lite om det oxå, haha! Sååå jag kommer väl inte ha så mycket tid till övers kommande veckor ifall ni undrar vart jag tatt vägen. Orange is the new black börjar ju snart oxå. ;)
 
 
Sen att ungarna är sjuka igen för jag vet inte vilken jävla gång i ordningen är ju en annan femma. Kan vi inte bara få vara frisk mer än nån vecka i rad så man kan få sova som folk. Vilket man inte är så bortskämd med i vanliga fall ändå. Sömnen är det värsta att vara utan, man blir som ett monster. Men det känns iaf. lite lättare nu med sånt himla fint och härligt väder och med all grönska, sommardofter och ljuset! :D 
 

Kommentera inlägget här :