Majkens önskelista

Här kommer lite förslag på saker jag tror Majken skulle gilla. :) Men hon blir nog glad för vad som helst! Hon älskar Pippi och djur.
 

1. Trehjuling  2. Leksaksmat, kastruller  3. Spis  4. Pippi-saker, käpphäst  5. Pippi-filmer: 1,2,6 och på de sju haven  6. Bad-docka  7. Böcker  8. Docksäng i mindre modell  9. Pulka/Snowracer  10. Maileg-kaniner och -möbler (har nämligen ett litet hus som min farfar gjorde när jag var liten som är i perfekt storlek för maileg-saker)  11. Kläder stlk.98/104
 
 

Kommentarer :

#1: Patrik Iden

Hej åt Majken har jag köpt:
Alla Pippi grejer som är på bild 4.
Också:
Maileg vagga vit
Maileg dockvagn ljusblå, Micro
Maileg Bunny Micro
Maileg kanin pojke, My rabbit

Får se vad hon får i present och vad hon får i julklapp.

Svar: Det kommer hon gilla! :)Vet du om det var en "baby-vagga" eller "liten vagga"? Jag har nämligen oxå köpt en vit maileg-vagga, men jag kan nog skicka och byta isf. :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :