Wannabe

En vill-ha-outfit! Hmm... undrar om jag blivit lite influerad av SKAM haha! ;)

 
 
På årsresumén skrev jag ju att jag inte hade några nyårslöten till i år. Men nu har jag kommit på två stycken, eller ja löften och löften... det är två saker jag vill göra under året. Det första funderade jag redan på att göra förra året men det blev aldrig av. Jag vill gå på fotvård och fräscha upp mina stackars fötter inför sommaren. Jag har aldrig varit på det själv, men jag kommer ihåg att jag fick följa med min farmor på det en gång när jag var liten och på slutet fick hon tånaglarna målade röda. :) Jag har väl filat och smörjt min fötter själv förut men dom är verkligen i behov av vård!
 
 
2016 var året då jag började titta på vloggar. Började med att några bloggare jag följer (skrev "jag känner" först hahaha, ja det känns ju faktiskt som att man känner dom på ett sätt) gjorde nån video då och då, och en av dom är tillsammans med Jon Olsson som gör en video om varje dag så då blev det att jag började följa honom. Sen började jag tycka det var så kul att kolla på vloggar så jag letade upp Therese Lindgren som jag hört om från andra och hon är ju hur härlig som helst och jag känner igen mig i så mycket hon pratar om (ex. depression, ångest, hsp m.m.) just nu. Jag fastnade för rörlig bild i gymnasiet där vi fick göra olika filmer, musikvideor och har länge känt att jag vill göra nåt med video, ljud och musik. Så innan 2017 är slut ska jag prova göra en vlogg! Egentligen tycker jag inte om att vara framför kameran eller att höra min egen röst så det känns också lite ångestladdat men jag ska göra det, det blir väl kul? :D
 

Kommentarer :

#1: Mirre - Sweetwords

Oh snyggt kollage

Svar: eller hur ;)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :