Bye Bye Birdie...

Då var det dags att säga adjö till den bästa mobilen jag haft, ever!
Jag vill inte lägga den på hyllan men jag måste, det gick bara inte att ha
den längre... fler och fler knappar slutade fungera och jag kunde nu
på slutet inte gå bakåt eller komma ifrån ngt utan att behöva stänga
av den och sen trycka på den igen. Jobbigt!

Så idag efter jobbet och kaoset i Birsta blev det en ny! Jag velade mellan
den jag köpte och en liknande som jag har, fast rosa. :) Men det fick bli
den med lucka den här gången ist. och jag bara älskar mönstret på den!
Fast den skulle varit nån roligare färg bara, typ rosa... ;) haha!

Det blev iaf. en Sony Ericsson W508. Som man kan byta skal på. Jag kan
antingen ha hel vit nu eller den med mönster. Sen kunde man gå in på
ngn sida och göra egna mönster och skal till dom oxå, så det ska jag kika
på. Skulle vilja ha min blogg-bakgrund som skal isf. Det tror jag skulle
bli fint! och lixom jag... :) och lite annorlunda.

Men jag kommer sakna min gamla, med dom roliga, fina och föränderliga
bakgrunderna... t.ex. nu i jul är det jul-kulor och jul-belysning i grenen
på displayen! :) Men jag kommer nog trivas med min nya oxå! :)

Kommentarer :

#1: Simone

Men å vilken fin! Jag som letat efter snygg och bra med lucka! Fast då är jag ju ingen sony ericsson-person. Men det finns ju knappt med luckor längre.

skriven
#2: Therese

Men hr du provat S.E? Jag hade bara hft nokia och samsung innan jg fick den som gick sönder nu och trodde inte heller jag skulle trivas med ericsson, men dom är fasiken bäst, tkr jag nu! :)

skriven
#3: kulturella

mina hänger i taket......

skriven
#4: Nathalie

Ja, den var ju fin! :) Jag vill också ha en ny!! :)

skriven
#5: Simone

Hmm... Har bara försökt smsa med Denise's, haha. Men tusan, kanske ska slå till på en såndär jag med, har letat efter en snygg med lucka ett bra tag nu!

skriven
#6: Linda F

Jag och P.A har oxå köpt en varsin ny mobil och jag tittade flera gånger på den där mobilen för jag tycker den var så fin och att den har ett speciellt utseende,men jag tog inte den för jag tycker att den vart så stor närman öppnade luckan.

skriven
#7: Therese

Simone: ja gör det, man lär sig skriva rätt snabbt, nu blir jag galen när jag ska sms:a fråne n nokia eller samsung för jag kommer inte ihåg hur man trycker, haha! :)



skriven
#8: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

gillar headern och du skriver bra!



ta hand om dig nu =) kram

skriven
#9: Thilda

Jag har en likadan, fasst jag har en blå/grå. Dom är faktist bra :)

skriven
#10: Therese

Thilda: ja jag gillar dom skarpt! :)

skriven

Kommentera inlägget här :