My Birthday's coming...

...and if I had one wish, yeah you'd be it.
Lady Gaga - Again Again

Nu är det ca 2 veckor tills min födelsedag. :) Egentligen vet jag inte ens varför
jag uppmärksammar det nu. Det är lixom ingen Big Deal att fylla år längre.
Bara jobbigt och tråkigt. Hela dan blir förstörd av att man ska sitta hemma
och vänta på potentiella gratulanter ist. för att hitta på ngt. Efter man fyllt 20
år
tkr jag det räcker med att föräldrarna gratulerar en. Sen kan väl resten
spara sig tills man fyller jämnt.


Inte åker jag runt till hela min släkt och grattar varenda kusin som fyller år.
Om jag skulle göra det skulle jag inte få göra annat än att äta tårta var och
varannan dag. Så varför ska dom måsta komma och gratta mig?
Nä det här med att fylla år är jag inget större fan av längre faktiskt.
Btw ska jag förresten jobba när jag fyller år så jag är inte hemma ifall nån
tänkte komma ändå. Haha in your faces. Tror jag stannar borta hela veckan
tills alla har glömt bort att jag fyllt. ;)

Här kommer en liten önskelista på saker jag vill ha. Haha jag vill inte ha några
gratulanter men presenter vill jag ha. Haha! Så vart ska jag få presenterna ifrån?
Tandfen? Jultomten? Anden i lampan? Haha! Ne jag är medveten om detta.
Men se det bara som en lista på saker jag vill ha. Som jag antingen kommer
köpa själv eller få av nån okänd varelse.

- Ett nytt objektiv.
- Ett "Therese-Halsband" (i guld med 45cm lång kedja)
- Närbildsfilter (52mm i diameter)
- UV-filter (52mm i diameter)
- Spikmatta
- Kamera-/Reflexskärmstativ

Kommentarer :

#1: Nathalie

Fan va dyrt halsbandet var då!! :P Men vadå 52 cm i diameter? Du menar väl mm ?? :P Det stog så på sidan iaf :P

skriven
#2: Therese

ja jag vet, men det är såååå fint! jag måste köpa ett sånt! :) OJ DÅ! HAHA ja jag menade mm.! HAHA! :D

skriven

Kommentera inlägget här :