Självporträtt

Idag har jag lekt lite med kameran igen! :)
Gillade hårbilderna så mkt att jag ville göra flera, haha! :)

Har tänkt att jag skulle ta nån snygg bild på tatueringen oxå, men det har
inte blivit av... försökte nu att slå två flugor i en smäll... hår+tatto! ;)
Men igen är det så svårt att fota på sig själv då man inte ser vad man
knäpper på...


(klicka för större...)

Försökte verkligen stå still med magen och ryggen, men det blev ändå lite
vridet längst upp, när jag skulle slänga med håret samtidigt... Men jag tyckte
den blev lite frän ändå, jag gillade den iaf.! :)

Tog några fler hårbilder oxå men dom får ni se senare... :)

Kommentarer :

#1: Malin Viklund

Oh vilken snygg tatuering!!

Jag älskar tatueringar med text.. Jag vill ha en, men vill komma på en text som jag kan leva med hela livet liksom.. det är svårt =/

skriven
#2: Therese

tack tack! :) jag med är svag för texter :) ja jag grubbalde oxå ett tag men när jag såg den här visste jag att jag ville ha den redan från första stund! ;)

skriven

Kommentera inlägget här :