Midsommar

Hoppas ni haft en härlig Midsommar!
Det hade jag, trots det typiska midsommar-vädret. Vi var nere i Sörfjärn. Kollade
på stången och åt lite mat. Men nästa år då blir det dans runt stången oxå! :)

Mejja fick oxå en liten krans och min blev stor som ett hus och ramlade ner till
halsen efter ett tag fastän jag hade ståltråd i!! Att dom aldrig kan hålla sig!   



Hela dagen blev nog lite för mkt för Mejja som sov dåligt. Hon har så svårt att
komma till ro att sova längre stunder annanstans än hemma (ja ibland hemma
oxå) och om hon inte får sova så blir hela dagen knas. Hon var så trött och grinig
på kvällen. Och det märktes även igår då hon inte var en sån glad tjej. Men det
kan nog bero lite på torsken och att hon är aningens förkyld oxå...

Kommentarer :

#1: stina

va fina ni var! :D

min krans blev p åtok för stor med, som vanligt :P hihi.

vi fuskade med prommisen i veckan ju hehe, kanske kan ta en prommis nu till veckan?

skriven
#2: Therese

Stina: Tack! :) ja jag vet, det var ju kort-vecka så det blev lite mindre tid över, haha! får skylla på det iaf. ;) ja det måste vi göra! :)

skriven
#3: Madde

Så fina bilder.

skriven
#4: Anonym

Madde: Tack! :)

skriven
#5: Mia

SÖTNOS :) Jag dör så fort jag ser henne, vilken vacker tjej du fått Therese :)

skriven
#6: Therese

Mia: TACK! :D

skriven

Kommentera inlägget här :