:''''''''''''''''(

Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej!!!
Min älskade lilla Ludde har inte kommit hem och kommer inte att komma heller.
En granne hade tagit reda på en katt som blivit påkörd på E4:an i söndagsmorse.
Beskrivningen stämmer in på Ludde och han gick ju ut på natten till söndag och
har varit borta sedan dess, och han brukar aldrig vara borta mer än en dag. 

Vi som åkt runt och kollat på alla vägar men inte hittat honom och då trott att
han klarat sig från att bli påkörd. Fy fan! Inte Ludde. Ingen katt såklart. Men
inte Ludde! Min goa lilla fis! Han var ju så himla go' och ville ha mkt gos jämt!
Förra veckan var han ute en natt och kom in när andreas åkte på jobbet. Han var
så himla go, kom och lade sig på min mage och sov i min famn tills Mejja vaknade.
Han var den katten Mejja tyckte var roligast. Han kunde bara komma och gå
mot henne så skrattade hon.

Först Zipper och nu Ludde. Vad har man gjort för att förtjäna det här?? Sitter
hela tiden och kollar mot fönstret där han brukar hoppa upp på utemöblerna och
kika in och jag hör pip hela tiden. Men ingen kisse. Hans bädd i soffan är bara
tom. Usch allt blir så tomt. Maja och Sussie för ju inte ens hälften så mkt oväsen
som han gjorde. Min lilla buse! Usch jag vill inte!!

Fan vilken skitvecka!!! ;(


Fy vad jag saknar dig min lilla plupp! ;(

Kommentarer :

#1: Sara F

Usch, vad tråkigt! :(

skriven
#2: Emma Viklund

Nej, fy så hemskt!!!! :( Så kände jag när våran Felix blev påkörd, "varför just han!!!!", han var en sån där riktigt udda och speciell katt, som blev allas favorit och alla tyckte han var mer som en hund än en katt... Han var våran lilla bebis ju...



Tråkigt när man förlorar sina husdjur som står en sååå nära :( Det är mycket det som gjort att inte vi velat ha katt igen, men ändå skaffade vi oss en nu i september... Det är ju så msyigt att ha katt, roligt för barnen... Men det gör ju så ont när man mister dom :(



STOR KRAM

skriven
#3: stina

uscha ja lider med er, så himla sorgligt när man mister sitt älskade lilla husdjur :(.....



många många kramar!

skriven
#4: Simone

Neeej fyyy :(

skriven
#5: Denise

Uscha. Stackarn.. :(

skriven
#6: Therese

Nej fy vad tråkigt : ( Förstår att det är jobbigt.. Kram på dig!

skriven
#7: Angelica

Ush, vad hemskt! =/

skriven
#8: Fia-mamma till Edison

Vad sorgligt :( Det blir så tomt.

Jag har drömt mardrömmar om det där många gånger! Våra katter har klarat sig länge konstigt nog för den ena är inte rädd för bilar.



Kram!

skriven
#9: malin

Usch vad tråkigt... Hade aldrig klarat av de om det hade hänt mina katter nått ..

skriven
#10: Josefine - Mamma till Alva

fy fasiken vad jäkla orättvist det är !! jag vet ju precis hur du känner då det hände med min älskade Chiquita för ett par månader sedan. Det är så hemskt och jag vet inte vad jag ska säga för att det ska kännas bättre... skickar massa stora kramar från mig och Alva !!

skriven

Kommentera inlägget här :