London

 
 
On our way to London! XD // Dags att putsa fönstren Norwegian... 
 
Vi bodde i en mysig lägenhet som vi hyrde av en man som kom från sitt hemland. XD hahaha! ;) // Taxi-resa förbi Marble Arch.
 
Big Ben // London Eye och en taxi
 
Tower Bridge
 
The Gang // Pub-lunch
 
Picadilly Circus // Ett mysigt litet hus i Hyde Park
 
Fika efter måånga shoppingtimmar på bl.a. Primark!
 
Kändisspaning på The Ivy // Starbucks
 
Notting Hill - Den blå dörren
 
Vilken helg, vilken helg. Vi har hunnit med massor på bara två dagar! Inte konstigt att jag var helt dränerad på söndagkväll. Men det var grymt att få uppleva London. Jag känner mig väldigt nöjd med allt vi gjort och sett och kan nu bocka av på min bucketlist. :) Big Ben var coolt att se och Primark var ju helt gudomligt! Det är nog mina bästa från London. ...Och att åka taxibilarna - jättemysigt att sitta mittemot varann och åka runt och se staden. :) 
 
Måste bara räkna upp det jag köpte på Primark:
- 3 shorts
- 1 byxa
- 2 tröjor
- 4 linnen
- 1 t-shirt
- 10 strumpor
- 1 par sandaler
- 3 barnbyxor
- 1 barnshorts
- 2 hår accessoarer
- 1 pez-figur
- 1 pyssel/godispåse
- vattenflaska
allt detta för ca 1100:- !! Och jag skulle säkert kunnat hitta ännu mer oxå, men efter 3-4 timmar i en varm lokal och folkträngsel så var vi helt slut! 
 
Tack för en grym tjejhelg! ♥
 
 

Kommentarer :

#1: Jossan

Åh, det ser helt fantastiskt ut! :)

Svar: ja! :) det var så kul!
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :