2010

Ja nu är det inte långt kvar på 2010... Det har varit ett bra år även fast jag
inte har en lika lång lista med saker som hänt som jag t.ex. hade förra året.


2010-års händelser:

  • Köpt ny bil
  • Fått "fast"-tjänst på Scorett i Birsta. (30%+extra)
  • Varit i fjällen (Klövsjö)
  • Fått 2 nya familjemedlemmar (Ludde & Sussie)
  • Varit på Bröllop
  • Varit på Dop
  • Hälsat 4 små bebisar välkomna till världen.
  • Införskaffat mig 10 par nya skor. Haha! (6 par mindre än förra året)
  • Påbörjat ett nytt kapitel i livet med ett litet växande liv i magen!

Sista punkten gör ändå detta år större än alla andra års långa händelse-listor.
Även anledningen till att jag ser framemot 2011 mer än ngt annat år! Som
lär bli det bästa året någonsin, då vi ska få träffa vår egna lilla bebis för första
gången! :')

Varmt Välkommen år 2011!

Kommentarer :

#1: Maddesmumms

Haha börjar nästan böla;P Kan inte annat än instämma:D

skriven
#2: stina

jag vet faktiskt inte när man börjar smörja varje dag men jag har gjort det länge nu men det e väl för min mage har ju växt mer/tidigare denna gång, fast ja va väl lite "smörjfanatisk" förra gången oxå :P.

Men på den oljan ja har står det iaf morgon å kväll från mitten av fjärde månaden, kanske e olika på oljor?

skriven
#3: Therese

Lutten: Ja jag med får en tår i ögat varje gång jag läser/tänker det! :)

skriven
#4: stina

ja precis! Som gravid får man statsa extra på accesoarer istället ;), på jul blev det svart med röda accesoarer å idag blir det nå svart med glittriga accesoarer hehe ;)

skriven

Kommentera inlägget här :